Klachten & Incidenten Management voor het optimaliseren van registratie, behandeling, analyse en rapportage


Geintergreerde oplossing

EXB 360° Incidenten Management Suite is een uitgebreide, intelligente en flexibele oplossing voor het registreren, behandelen, analyseren, opvolgen en rapporteren van incidenten zoals:

  • Klantenklachten / klanttevredenheid
  • Financiële claims
  • Veiligheidsincidenten (near miss, ongeval, materiële schade)
  • Veiligheidsinspecties
  • Non-conformity reports
  • Leveranciersbeoordelingen
  • Audit actiepunten

Compliance

Met deze oplossing kunt u een incident managementsysteem opzetten dat voldoet aan:

  • ISO 9001/TS 16949 – Kwaliteitsmanagement
  • ISO 10002 – Klachtenmanagement
  • ISO 14001 – Milieumanagement
  • OHSAS 18001 – Veiligheidsmanagement
  • BRZO – Risicobeheersing en incidentrapportage
  • Milieuvergunningen en andere specifieke richtlijnen en vereisten

Beproefde aanpak

EXB 360° Incidenten Management Suite ondersteunt u bij het gehele proces:

  • Configureren van intelligente registratieformulieren
  • Koppelen van data uit andere systemen
  • Aanmaken van meldingen (registratie van gegevens)
  • Beoordeling/acceptatie van meldingen
  • Automatische notificaties naar belanghebbenden
  • Oorzaakanalyse (RCA; root cause analyses)
  • Initiëren behandelingsproces (inplannen acties)
  • Corrigerende en/of preventieve acties (CAPA)
  • Monitoring van voortgang
  • Evaluatie van individuele meldingen en trends
  • Rapportage dashboards & formulieren

EXB 360° Incidenten Management Suite bestaat uit de volgende EXB 360° Apps:

  • Incident Management
  • Dashboards & Rapporten

Voor een uitleg van de inhoud van deze Apps kijk dan bij de respectievelijke beschrijving.