incident managementIncident Management voor het registreren, opvolgen en rapporteren over incidenten, klachten en claims


Uitgebreide functionaliteit

Met EXB 360° Incident Management kunt u alle typen en soorten incidenten op de juiste manier behandelen:

  • Klantenklachten en claims.
  • Ongevallen en bijna-ongevallen (near miss).
  • Milieuincidenten.
  • Non-conformity reports.
  • Inspecties en observaties.

Analysemogelijkheden

EXB 360° Incident Management biedt u:

  • Krachtige analysemogelijkheden (root cause analyses).
  • Uitgebreide mogelijkheden om taken- en acties in te plannen en te bewaken (CAPA – corrigerende en preventieve acties).

Risicoreductie

EXB 360° Incident Management:

  • De oplossing voor het registreren, analyseren, oplossen, monitoren en rapporteren van incidenten.
  • Ondersteunt u bij het verkleinen van uw risico’s op non-compliance.
  • Stelt u in staat om een intelligent systeem op te zetten dat voldoet aan alle relevante governance, risk en en compliance management codes.
  • Geeft in combinatie met EXB 360° Dashboards & Reports u alle informatie om de juiste beslissingen te nemen.

EXB 360° Incident Management voldoet aan ISO 10002 voor klachtenmanagement. EXB 360° Incident Management is volledig geïntegreerd met EXB 360° Framework.



Voordelen

voordelen

Flexibel: registratie van alle soorten incidenten en data in één centrale database.

voordelen

Notificatie: automatische communicatie (email) bij registratie en opvolging (incl. alerts).

voordelen

Intelligent: slimme formulieren zorgen voor laagdrempelig gebruik en een optimale vastlegging van gegevens.

voordelen

Analyse & actie: uitgebreide oorzaakanalyses (RCA) en organisatie van corrigerende en preventieve acties (CAPA).


Afspraak maken met EXB software?

Heeft u interesse en wilt u graag een afspraak plannen met een van onze consultants? Dat kan en gaat heel makkelijk door een afspraakvoorstel bij ons in te dienen.